Weekend, Family & News

Moikka!

Tänä viikonloppuna oon saanut koko Oksaharjun perheen kotiin, mikä tapahtuu aika harvoin. Launtaina kun viimeinenkin perheenjäsen oli saapunut tampereelle, niin ruvettiin leipomaan äidin kanssa kakkua ja muffinseja.. Tai mä ne muffinsit tein ja äiti kakun. En tiedä olinko ehkä paras ehdokas niitä leipomaan, koska oon ollu koko viikon flunssassa, mutta hyviä niistä silti tuli, ja sehän siinä kai on tärkeintä. 
Tänään on vietetty isänpäivää parhaan isin kunniaksi. Oon aina ollu isin pikkutyttö, ja välillä mua harmittaa kun ei tuu usein sanottua isille kuinka paljon sitä rakastankaan, mutta tässä se nyt tuli, ja ihan julkisesti tulikin. Love u daddy <3
Muuten mulla on ollu ihan laiska lepopäivä, kun oon makoillu vaan sängyssä katellen Gossip Girliä ja kaikkia YouTube-videoita. Muutenkin on ollut jotenkin enemmän sunnuntaiangstia kun yleensä, eikä koulu jaksais enää yhtään kiinnostaa, ja haluaisin vaan tehdä kaikkea muuta. Välillä, tai oikeestaan koko ajan tekis mieli vaan lähteä pois suomesta ja lopettaa vaan lukio kesken, mutta mä en oo luovuttaja.






Ja uutisina vielä se, että tässä joulukuun ekana viikonloppuna olisi edessä taas kerran muutto. Tällä kertaa toiselle puolelle tamperetta amuriin, lähelle pyynikintoria. Mua ihan ahistaa kun mulle tulee koulumatka ja pitää herätä aikasemmin kouluun kun nykyään. Oon aina ennen ollut hyvä aamuherätyksissä, mutta nyt tuntuu, että se ei onnistu ikinä siihen aikaan kun pitäis, ja nukun vaan aina pommiin... Eikä muutenkaan tälläsessä loppusyksyn pimeydessä jaksais edes ruveta keräämään huonetta pahvilaatikoihin ja siirtää niitä kovalla työllä toiseen asuntoon ja siellä vielä saada kaikki tavarat paikalleen. Ainut plussapuoli tässä muutossa on se, että viimeinkin, monen vuoden odotuksen jälkeen huoneen seinät saa maalata. Oon jo monta vuotta halunnut jonkun seinän toisella värillä kun muut, mutta ikinä ei ole saanut maalata, jee! 







See you next time,
       xoxo, 
                    Hillaaa

ps. Kiitos ihanista viesteistä paniikkihäiriö-postaukseen liittyen. <3