Current Beauty Favourites

Heii! 

Aattelin että paljastaisin mun tänhetkiset kauneus-suosikit!
Here we go -->


 En ennen ollut mikään hirveä CC-tai BB-voide fani, eikä ne oikein sopinutkaan mun kasvoille ( kyllä kokeilin montaa, huonolla menestyksellä) mutta päätin antaa tälle mahdollisuuden kun olin kuullut kehuja, ja tykkään tosi paljon! Ihanan kevyt mutta silti peittää ne virheet mitä en kasvoiltani kaikille halua paljastaa haha !


Nää kaks luomiväriä on mun ehdottomat lempparit ! Molemmat jotenkin sopii mun sinisiin silmiin ja on sopivan pigmentoituja. Luv them. 

We Care Iconin huulipuna (sävy 3 ) on ihana nudepinkki, eikä tän merkin muissakaan tuotteissa muuten oo valittamista! Suosittelen :) Löytyy sokoksista. 

No nyt mäkin lähin tähän mukaan, ja holy shit tällä on helppo poistaa meikki. Mun sisko on hehkuttanut tätä niin paljon että oli pakko koittaa. :D Purkissa sanotaan että pelkästään tää riittää, ettei vettä ees tarvis, mutta mä kyllä pesen ihan mun normaaleilla ihonhoitotuotteilla tän jälkeen, mutta poistan tällä ensin meikin. 

Pitäkää kiva päivä!

Xoxo, 
      Hillaaa