I could really use a wish right now

Moiksuli !

Tiedän että viime postauskesta on taas vierähtänyt vähän aikaa mutta siitä voi syyttää ihan mun tietokonetta. Tähänkin postauksen aloitukseen vaadittiin se puoli tuntia, kun ei kone meinannut toimia ollenkaan.. 
Viime viikonloppu ja tää viikko on ollu tosi kivoja. Ensin sain viettää ihanaa tyttöjen saunailtaa Janican kanssa, kun tytsy sai päähänsä puksutella seuraavalla junalla tänne ja sitten seuraavan viikon aikana sain tehtyä kaikkea sellasta hyödyllistä mitä en ees aikasemmin oo jaksanut ajatella, kuten sain siivottua huoneen taas asuttavaksi ja tehtyä siitä hieman mielenkiintosemman ostamalla uusia kynttilöitä ja kukkasia. Sain myös viettää tärkeimmän veljen synttäreitä. Love <3





Koko tän viikon mulla on ollu tosi positiivinen asenne elämään. Mitä sitte vaikka oonki yksin? Oonhan mä kuitenkin parasta seuraa. Mitä sitte vaikka joku onki onnellinen ilman mua? Mäki voin olla onnellinen ilman niitä. Mitä sitte vaikka aina ei meekkään asiat niinku ois pitänyt? Ehkä ne joskus sitten menee. Mitä sitte vaikka mulla ei nyt ookkaan paljoa kavereita? Kyllä mä niitä saan vielä. 
Huomasin että oli paljo rennompi olla ja jäi energiaa tehä kaikkea muuta. 




Mutta jotenkin erityisesti tänä iltana on ollu entistä yksinäisempi ja tyhjempi olo. Istuskelin ikkunalaudallani, katselin pihalle, join teetä ja kuuntelin musiikkia. Just kun alko soittolistasta soimaan B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams niin satuin kattomaan taivaalle ja siellä näkyi justiin lentokone laskeutumassa tampereen lentokentälle. Tykkään tosi paljo kattoa kun lentokoneet lasketuu tai nousee yötaivaalla, siit tulee tosi haikee mutta hyvä fiilis. Musta tuntuu et ne koneet on täynnä onnellisia ihmisiä, joilla on ollu ihan huikee ja unohtumaton reissu ja saavat ihan kohta nähdä rakkaita ihmisiä taas, tai sitten joillakin on kaunis seikkailu vasta alkamassa.
 Tänä iltana mulle tuli jotenki tosi kateellinen olo siitä, ja olisin halunnu itekki olla menossa jonnekki kauas. Mutta samalla syvällä sisällä olin tosi onnellinen että saan olla kotona kun isikin tulee tänne ja saan vaan olla omissa oloissani ja päivystää jos saisin vielä fiilistellä laskeutuvista koneista.





Lupaan tästä lähtien tulla postailemaan useemmin ja tosiaan saa ehdotella mimmosia postauksia tekisin, niin ei menis aina saman kaavan mukaan:)



Mutta näihin kuviin ja haikeisiin tunnelmiin! 
Hyvää yötä ja kauniita unia oman kullan kuvia kaikille <3

Xoxo, 
          Hillaaa