New way home

Spotted, Hilla in da seinäjoki ! 

Taas on takana pääsiäinen ja yks unohtumaton seinäjokireissu. Ei voi muutaku sanoa että huhhuh kuinka ihania ystäviä mulla on! Kaikenlaista tuli koettua ja tutustuttua uusiin huippuihin ihmisiin! Love<3  Ja toi sää, nyt on sitten oikeesti tullu kevät ja kesä on aina vaan lähempänä! Mitä on tämä parhaus<3 






Vihaan aprillipäivää yli kaiken. Kaikki on huijannu mua toinen toistaan kamalimmilla asioilla ja tietysti mä oon uskonut kaiken. Joka kerta oon vannonu et en usko enää mitään tänään mutta oon unohtanu sen aina ja uskonut taas kaiken. Toivon vaan että tää päivä loppuis nopeeta. 
Mutta ihan huippua ! Vielä viime jakson koeviikko ja yks jakso ja sitten on kauan odotettu kesä! Tein lupauksen itelleni että ens jaksossa mä oikeesti panostan ja opiskelen kunnolla. Mun on ihan pakko yrittää parantaa jos haluan oikeesti päästä pois lukiosta joskus.. 




Sain tänään aamulla inspiraation! Mulla oli tuolla yhdet tavalliset läpinäkyvät iphonen kuoret ja päätin liimata siihen vähän timantteja ja ite ainakin tykkään noista kuorista tosi paljon!:) 





Xoxo,
         Hillaaa