Wake Me Up When It Is All Over

Heippa ! 

Oon miettiny jo et voisin poistaa tän blogin, mutta tajusin, että mua kuitenkin rupeis ärsyttämään, joten postauksia nyt tulee vähän taukoillen mutta kyllä tää tästä nyt kun isi sai viimeinkin mun koneen toimimaan. 
Pari viikkoa sitten saatiin kokonaan muutettua ja kaiken kiireen keskellä kerkesin ottaa pienen levähdystauon Holiday Clubilla ihanaisen Julian kanssa. Oli tosi kiva nähä pitkästä aikaa ja päivitttää kunnolla tapahtumia ja syödä hyvää ruokaa.. Poreallaskin oli ihan kiva :) 











Kerkesin tässä tauon aikana käydä seinäjoellakin pitkästä aikaa. Kaikkea mukavaa tuli tehtyä mutta pääosin vaan ajeltiin kavereiden kanssa ja vietettiin laatuaikaa Matildan kanssa vielä ennen kun neiti lähti neljäksi viikoksi ulkomaille. 
Menomatkalla seinäjoelle mua ärsytti niin paljon kun mun edessä istuva mies kaivo laukustansa tyynyn ja peiton ja kippas oman penkkinsä makuuasentoon mun syliin. Mulle ei jääny melkein yhtään tilaa olla siinä. Teki mieli potkia sitä sen penkkiä tai sanoa jotain mutta päätin sitten olla sanomatta mitään... 



jee kiitos Samille lippiksestä :)




Nää viimepäivät on menny vaan lähinnä chillaamiseen, makoiluun ja laiskotteluun. Alkaa turhauttaa jo tää pelkkä oleskelu, mutta onneksi ensi viikolla olis luvassa pientä shoppailureissua helsinkiin äidin kanssa. <3 jeee! 







Avicii - Wake Me Up


Xoxo, 
           Hillaaa