Iphonen kätköistä

Helloo!

Tiistai on viikon kamalin päivä. Oon siitä ihan varma. Onko kenelläkään ollu tänään hyvä päivä? Tuntuu että kaikilla on ollut ihan hirveä päivä. 
Noh anyways, rupesin selailemaan puhelimen kuvia kun makoilin sängyssä ja päätin tehdä pari kollaasia ja jakaa ne tänne. 

 1. Elmerii / 2. Oltiin tyttöjen kanssa fatladyssä viettämässä iltaa. / 3.Isin kanssa ajelulla Helsingistä Tampereelle 

1. Oltiin yökävelyllä Katyan kanssa / 2.Glow Party tivolissa Heidin ja Katyan kanssa/ 3. Ella <3

1.Marsuhaleja Tayan marsun kanssa :) / 2.quote .. / 3. Joseee :) / 4. Olin Seinäjoella ihanan huppupäisen Selinan luona käymässä Tammikuussa <3

1.Aleksi on hassu :) / 2. Katyan kanssa iltakekkeilemässä. / 3. Abdu ottaa selfiee mun selfiessä. Ja kyllä, mulla on nalle selässä..:D

1. Olin cheerleaderinä kun pojat pelasi änäriä, eli join teetä ja otin kuvia.  / 2. Kävi pieni tapaturma Katyan kanssa, joka johti suureen kuhmuun mun päässä...:D / 3. Chocolate chip cookies.... tarviiko niistä sanoa ees mitään?