Saturday chill

Moiksu!

Viimein alkaa olla kaikki tavarat paikalla ja asunto alkaa näyttää asuttavalta. Huhhuh!
Mun yks kaveri tuli tällä viikolla käymään täällä ja kysyi multa innoissaan, että mitä multa puuttuu täältä, kun näytti siltä että mulla on kaikkea mitä kuvitella voi. Rupesin tapani mukaan miettimään sitä liikaa, ja tulin siihen tulokseen, että multa ei puutu mitään. Mulla tosiaan on kaikkea tavaraa täällä. Oon tosi kiitollinen mun ihanasta asunnosta, oon kiitollinen siitä että mun vanhemmat jaksoi auttaa mua laittamaan paikat kuntoon, oon kiitollinen kavereille jotka auttoi muutossa, ja oon tosi kiitollinen että saan alottaa alusta, mutta nyt tiedän mikä multa puuttuu.. Seura. Oon ollut viimeaikoina tosi yksinäinen. Tykkään joskus olla yksin, jos on sellanen mood, mutta en tykkää tuntea oloani yksinäiseksi. En oo tottunut olemaan yksin, kun viimeksi mun seuraksi muutti ihana kämppis. Aina joku oli siinä. Tuntuu oudolta, ettei joku ole kaatumassa mun päälle käsilläseisonnasta, tuntuu oudolta ettei kukaan oo sanomassa mulle että on mun vuoro tiskata, tuntuu oudolta ettei kukaan oo täällä kun herään.  Enkä oo koskaan ollutkaan ihminen, joka tykkää olla yksin. 
Mulla on tosi huono omatunto kun tunnen oloni surulliseksi näin ihanassa asunnossa, ja kun en voi olla siitä niin iloinen kun haluisin. Mutta eipä kukaan kyllä mulle sanonutkaan, että taas johonkin muuttaminen olisi helppoa, päinvastoin..







Ajattelin heittää tähän kansioiden kätköistä pienen TB:n :D voii Matilda, miss u <3 ( ps. Matildan blogi löytyy täältä)

 Tein pienen kollaasin mun lempparikuvista, jotka mulla oli koneella. (Uudessa koneessa ei vielä kyllä ole montaa kuvaa mutta nämä on ehdottomasti lempparit) 


Tää ilta on ollut sellasta tunnemyrskyä, itkua ja hymyä, että mun on nyt ehkä parasta nyt vaan sulkeutua kattomaan leffaa sipsien kera... 

Xoxo,
     Hillaaa