Seven billion people in the world trying to fit in

Hello! 

Mietin tosi kauan että millasen postauksen tekisin tänään, mutta en keksinyt millään, joten päädyin sitten kertomaan hieman faktoja itestäni. Sain idean parhaan ystäväni Matildan blogista. 

20 Faktaa: 

1. Asun tampereella äitini ja siskoni kanssa. Muutettiin tänne viime heinäkuun alussa. 

2. Saatan aluksi olla hieman ujo ja hiljainen, mutta sitten kun muhun tutustuu ja pystyn olemaan normaalisti niin sitten oon tosi outo ja puhun paljon. 


3.Tykkään matkustelusta mutta vihaan pitkiä automatkoja. Kivoin reissu tähän mennessä oli saksan matka Matildan kanssa. <3

4.Lempivärejäni on pinkki ja valkonen. 

5. Rakastan löhöilyä ja hönöilyä yksin kotona.


6. Oon välillä tosi laiska ja joidenkin asioiden tekemiseen saattaa mennä ihan liikaa aikaa kun en jaksa edes aloittaa.. 

7. Tykkään tosi paljon urheilusta ja tykkään käydä lenkillä. Myös tanssi ja cheerleading olis iso osa elämää jos jalat kestäis vaan.. 


8. Paras ystäväni on Matilda. Tutusttiin joskus kauan sitten tanssileirillä ja heti alusta asti tiesin että Matildalla ja mulla on jotain yhteistä.. Kuka oliskaan arvannu että kaikista ongelmista huolimatta ollaan parhaita ystäviä. Love <3

9. Rakastan mun perhettä tosi paljon vaikka en aina siltä vaikutakkaan.

10. Mun pieni paheeni on herkut. Vaikka kuinka yritän vähentää niin silti sorrun aika usein.. 

11. Lemppari vuodenaikojani on ehdottomasti kevät ja kesä. Ei syksyssäkään mitään vikaa ole, mutta vihaan kylmyyttä. 


12. Mulla on ikävä kavereita seinäjoella. 

13. Mun epäonnen päivä on ehdottomasti tiistai. Sillon tapahtuu aina jotain kamalaa tai mikään ei muuten vaan onnistu. 

14. Oon tosi hyväuskonen, enkä haluais ajatella ihmisistä mitään pahaa ja annan anteeks aika helposti. Aina se ei välttämättä oo hyvä juttu, mutta pidän siitä piirteestä itessäni. 

15. Tykkään istua iltasin ikkunalaudalla, juoda teetä, katella pihalle ja miettiä syvällisiä ajatuksiani. Paras rentoutumistapa! 

16. Mulla on muuten tosi hyvä muisti, mutta kouluasioissa oon aina aivan pihalla enkä muista yhtään mitään. 


17. Haluisin isona muuttaa jonnekkin ulkomaille. En oikein tiedä vielä minne, mutta jonnekkin lämpimään. 

18. Tykkään meikata ja laittaa hiuksia, niin itelleni kun muillekkin.  

19. Tykkään tehdä ruokaa, vaikka en nyt mitään kauheen eksoottisia ruokia osaakkaan tehdä. niin pidän silti kokkailusta.

20. Tykkään sisustamisesta ja huoneen pienistä yksityiskohdista. Oma huone on kuitenkin melkein aina ihan sekasin mutta sitten kun sille tuulelle satun, niin tykkään kyllä siivota ja järjestellä tavarat oikeille paikoille. 



Xoxo, 
       Hillaaa