-

Mooi !

Eilen siis kotiuduin seinäjoelta tampereelle ja oli kyllä mukava reissu ! Oli ihana nähä kavereita kolmen viikon jälkeen. Oon vaan viikonlopun tampereella. Käyn maanantaina juttelemassa tulevan rehtorin kanssa koulujutuista ja sitte hyppään junaan ja puksuttelen seinäjoelle. PITKÄSTÄ AIKAA NÄKEE MATILDAAKI. Onki ollu ihan törkee ikävä ja tuntuu hyvältä nähä neitiä <3 







Mentiin torstaina illalla selinalle kiran kanssa tekeen pizzaa. Voi että nää neidit on ihania ! Tiiän että ne on aina mun tukena mitä ikinä tapahtuukaan. Aina ku mulla on paha olo niin voin kertoa niille ihan kaiken. voi rakkaus mitä porukkaa <3



Ehkä me saadaan tehtyä videopostauski ensviikon aikana matildan kanssa ! :) 


Kattelin yks päivä tossa pihalla leikkivii pikkulapsii ja rupesin miettii et kui helppoo olis ollu jos oltas muutettu joskus ku olin pieni. Silloin olis voinu vaan mennä pihalle ja ruveta leikkiin toisten kanssa. Mut ei se nyt tässä iäs oo nii vaan et menee vaan joittenki kans.. Tai ainakaan se ei oo niin helppoa.. Varsinkaan jos on vähä ujompi ihminen. 
Toisaaltaan oon kateellinen pikkusille ku niillä on niin mutkatonta ja helppoa toisiin tutustuminen, mutta toisaalta, en haluis enää olla pieni... 

Oon ollu ihan tosi väsyny täs nää muutamat viikot. Nytki vaan nukuttaa koko ajan ja tekee mieli vaa löhöillä sängys. Niin mä itseasiassa teinkin. Vaikka kuinka haluisin tehä kaikkee kivaa niin siltikään en vaan jaksa ja oon tosi masentunu ja vaisu koko ajan. Jotenki tosi rasittavaa... Tuntuu vaan tosi helpottavalta päästä kavereitten luo ens viikoks... Vaikka koulu alkaaki seinäjoella torstaina niin ei se mitään! Mun pitää mennä seinäjoella kouluun hakemaan kaikkia eropapereita sun muita sellasia, muutenki oon pari ekaa päivää sielä ja selittelen kaikille mitä tässä tapahtuu.. hohhoh



- Hillaaa