Live, Love, Laugh

Heipsuu !

Pian alkaa masentaa kyllä todenteolla ! Koko ajan on vaan tosi harmaata ja sateista, eikä tiiä tuleeko pian vettä vai auringon paistetta. JA kaiken lisäks oon vielä kipeenä. Flunssa on parasta! 
Piristys tähän arkeen on se, että huomenna kuudelta saan ykköstytsyn tänne tampereelle mun luokse ! Nimittäin Matilda köröttelee junalla tänne ! Ihan törkee ikävä ollu täs viimeset kaks viikkoo. Toki mulla on ikävä kaikkia muitaki murusia sielä seinäjoella ja toivottavasti nähään tässä pian ! Toivottavasti en sitte enää huomenna oo kipee, ettei mee koko homma aivan tylsäksi.. 
Suunnitelmissa meillä olis vähän shoppailua ja tampereen kiertelyä. Saa nähä mitä muuta kivaa keksitään;) 

Koulussa on lähteny ihan hyvin käyntiin, kuten viime postauksessa sanoinkin! Harmittaa vaan ku nyt heti alussa pitää olla poissa.. Oon opiskellu varmaa ahkerammin ku koskaan aikasemmin oon.. 


Tänäään oon vaan löhöilly sängys ja juonu sata kuppii teetä. Katoin siinä youtubesta high school musicalinki aikani kuluksi ja pian alotan kattomaan pretty little liarsin kolmos kautta netistä ! Oon niin koukussa siihen sarjaan ku alotin kattoon sen ykköskautta kaks viikkoo sitten ! Ihan sairaan hyvä, tai no mä ainaki tykkään tosi paljo :) Suosittelen kaikille !




- Hillaaa