Vielä tulee muutokset murheisiin

Moiksuli !

Taas on ollu tosi kiireinen viikko, enkä koneella edes paljoa oo ollukkaan niin siksi ei sitte postaustakaan oo tullu, mutta lupaan ihan oikeesti oikeesti ruveta postaamaan enemmän, ainaki nyt jokatoinen päivä jotain ! 
Mutta tosiaan olin viime viikon poissa koulusta niin tää viikko onki ollu sitte sitä et oon yrittäny päästä perille asioista mitä on menty sillä välin. Harkoissaki on tullu käytyä. Niin ja sitte eilen käytiin coffee houses Ellan kans vähä hömpöttämässä. Juttua riitti eikä naurustakaan ollu puutetta. hihi :) Nyt muistan miks syksy on nii ihanaa ! Rakastan sitä fiilistä mikä pihalla on ku rupee lehdet tippuun ja sillee mut kuitenki on aika aurinkoistaki välillä... <3




Mutta tällä hetkellä istun junassa menossa kohti SEINÄJOKEA kattomaan murusia ! Tulee varmasti ihan sikakiva viikonloppu ! Sunnuntaina sitte luultavasti huippupirteenä harkkoihin :D 
On ollukki tosi kova ikävä Matildaa ja kaikkia muitaki ihanuuksia. Toivottavasti vaan tällä kertaa kerkeis näkemäään niitäki enemmän joita ei oo pitkään aikaan nähny :) Saa soitella ! 

Kokonaisuudessa tampereella on lähteny menemään aika hyvin, tai no paremmin mitä aluksi ajattelin. Oon saanu vanhojentanssiparin ja muutamia kavereitaki on tullu:) hihi jee ! Pian onki koeviikko ja pelkään jo että miten mä siitä oikein selviydyn, mimittäin nää solut ja geenit ei ihan oo mun juttu... tai sitte mikää maailmansodat.. huhhuh

Löysin Stockmannilta tollasen rakkauden mutta taitaa jäädä kyllä aika ykspuoliseks tää mun rakkaus... 





Hyvät viikonloput kaikkille tasapuolisesti ! <3 

- Hillaaa