Every Summer Has Its Own Story

Heippaa !

Viimeinkin se kauan odotettu kesäloma  on täällä ! 
Siitä on taas ihan liian pitkä aika ku oon kirjotellu viimeksi, mutta näin kesän kunniaks ajattelin taas herätellä tätä blogia eloon. 
Tuskaisen viimeisen viikon jälkeen sain Matildan tänne pitkästä aikaa mun luo. Eihän siitä ollukkaan kun se kolme kuukautta kun neiti täällä viimeksi nenänsä näytti:) Nyt kun on päättäreistä ja viikonlopusta selvitty niin on ollu ihan hyvä makoilla vaan sängyssä ja syödä hyvin. Viime päivät, oikeestaan viikot on ollu tosi ihania. Tuntuu että tää sää tekee musta ihan eri ihmisen ku pimeys ja kylmyys, ja niin se kyllä oikeestaan tekeekin. Tää kesä ei saa loppua koskaan. Eilen jaksettiin pyörähtää kaupungissa jopa jäätelöllä.
Muita kesälomasuunnitelmia mulla ei ookkaan kun että tän viikon lopulla suuntaan tieni taas seinäjoen kaduille ja sitten sieltä körötellään toisen ihanan neidin kanssa tampereelle. <3 huikeutta !







Sain mun edellisestä postauksesta paljon positiivista palautetta. Mun mielestä on ihanaa kuulla että en ollut ainoa joka miettii samoja asioita kun mä ja toivon, että se myös rohkaisi muitakin ihmisiä. Itse ainakin sain lisää itsevarmuutta siitä. Ootte niin upeita jokanen !
Oon nyt huomannu oikeesti miten mun itsevarmuus ja itsetunto on kehittyny tosi lyhyessä ajassa paljon. Vielä joulu/tammikuussa en poistunu talosta ilman tekoripsiä ja miljoonaa kiloa pakkelia. Nyt mua lähinnä naurattaa se, kun huomasin että kyllä musta tykätään just sellasena ku oon, eikä mun tarvii piiloutua hurjan meikkimäärän taakse. 









Mua voi muuten seurailla instagramissa nimimerkillä hillatuulia ! 


Xoxo, 
             Hillaaa