Sky is the limit

Mooi !

Tää mun uus heräämistapa on oikeesti tosi hyvä! Mul on tosi paljo energiaa tehä kaikkea (  vai onko se sittekki vaan yliväsymystä....? ) ja tuntuu et aika ei lopu ollenkaan. Tuntuu että oon paremmalla tuulellaki. Huippua ! Alotin tänki päivän koiralenkillä Valon kanssa, what a feeling, suosittelen !
Tänään ois sitten se päivä kun mut voi spotata viikonlopun ajan taas seinäjoelta. Odotan vaan nii innolla kaikkia kivoja suunnitelmia mitä on luvassa:) 





Koin eilen illalla kivan yllätyksen kesken piirtelyn kun ovikello soi ja rakas isoveikka oli laukkujen kanssa oven takan. Isi oli kuulemma unohtanut ilmottaa mulle et saan seuraa tänne, mutta sehän kelpas mulle paremmin kun hyvin. Siitä innostuneena hemmottelin vähä Xboxilla pelaavaa veljeä ja hain sille pizzan:) 
hihi <3 



Lyhyesti ja ytimekkäästi, näin kuviin ja tunnelmiin ! Viettäkää kiva viikonloppu, niin mä ainaki teen ! 



Xoxo, 
          Hillaaa