You Can't Fly Unless You Let Yourself Fall

Moiksu ! 

Tää päivä on menny melkeinpä pelkästään blogin muokkailuun ja bannerin tekemiseen. Heräsin jo seittemältä aamulla ja kävin sitte saattelemassa Matildan junaan. Tuntuu että tää päivä on kestäny ikuisuuden kun on heränny niin aikasin. Ehkä otan siitä tavan, että herään tosi aikasin...ken tietää(=



Selailin tossa facebookin etusivua ja instagramia ja huomasin että tosi moni on menossa tai on parhaillaan juuri nyt ulkomailla ja tulin tosi kateelliseksi kun en itse pääse. Rupesin sitten oikein urakalla miettimään kateellisuutta. Kuinka turhaa se oikeasti onkaan. Huomasin siinä että oon aika usein kateellinen jollekkin. Tuntuu että toisilla on aina asiat paremmin kun itellä. Jollain saattaa olla kivemmat kengät tai vaatteet kun mulla, hienompi puhelin kun mulla, hienommat hiukset tai pitkät ja laihat jalat, joita mulla ei ole. Jollain saattaa olla oma helikopteri mutta mulla ei, tai sitten jollain on maailman ihanin ja komein poikaystävä mutta mulla ei, tai sitten muuten vaan kauniimpi kun minä. Nyt kun noi asiat laittaa tollain, niin ihan naurattaa. Pitäs olla onnellinen ja tyytyväinen niistä asioista mitä on, mutta ehkä ihmismieli on niin kieroutunut että mikään ei oo tarpeeksi. Mielipiteitä? 






Xoxo, 
           Hillaaa