Aikuinenko muka?

Moikka !

Nyt on sitten synttärit juhlittu ja viimestä lomapäivää viedään. Huomenna alkaa siis taas koulu ja motivaatio on aivan liian hukassa. En ehkä kestä tätä. 
Toinen asia mitä en kestä, on se että tuolla on oikeasti lunta. Ei nyt vielä sais tulla talvi. 
Tää päivä on kulunut osakseen sängyssä makoillen, teetä juoden ja ylpeyttä ja ennakkoluuloa katsellessa, ja toinen osa päivästä on kulunut lähinnä omaa naamaa kuvaillessa. Olisin halunnut tehdä lokakuun suosikkituotteista postauksen mutta en oikein osannut päättää mitkä oisin esitellyt niin teen sen ehkä sitten huomenna vasta. 


En oo oikein vieläkään tajunnut sitä että oon täysi-ikäinen. Äidin vauvastakin on tullut nyt "aikuinen". Selailtiin tossa pari iltaa sitten mun kaikkia vauvakuvia ja muisteltiin menneitä aikoja. Kylläpä kaikki onkin muuttunut. 


Äidin ja isin oli molempien pakko saada julkasta mun synttäripäivänä joku vanha kuva musta, ja tän kuvan ne sitten valitsi. Olin ilmeisesti just herännyt päiväunilta kun olin noin kiltin näkönen, enkä ollut kerennyt aloittaa mitään väittelyä..hmmm



See you next time, 
xoxo, 
        Hillaaa