Live, Love, Laugh

Hellou !

Mulla on ollu ihan törkeen kiireiset pari viikkoa!  Hyvä kun oon edes kerenny rentoutua... Nyt on eka jakso tätä vuotta lusittu ja koevikko kahlattu läpi, toivottavasti hyvin. Viime viikonloppuna oltiin juhlimassa virroilla ja alavudella mummon ja vaarin kultahääpäivää. Oltiin ensin virroilla perinnekylässä syömässä ja sieltä suunnattiin sitten mummon siskon luokse, jossa oli sitten kahviteltiin ja otettiin kuvia. Siitä lähdettiin vielä hakemaan seinäjoelta veljeä tampereelle viikonlopuksi. ah <3 




Nyt torstaina päätettiin äidin kanssa pakata auto ja lähteä kohti helsinkiä. Olin ihan onnellinen kun alettiin olemaan helsinki-vantaa lentokentän läheisyydessä, koska siinä pimeällä iltataivaalla näky niiin paljon laskeutuvia ja nousevia lentokoneita. Voi rakastan sitä tunnetta niin paljon. 
Olin yötä siskon luona helsingissä. Kateltiin piirrettyjä ja syötiin keksejä ja seuraavana päivänä suunnattiin ratikka kohti kaupunkia ja kierreltiin vähän siellä sun täällä. Sitten kun isi pääsi töistä niin lähdettiin ajamaan takasin tampereelle. 
Oli kyllä tosi ihana viikonlopun alotus! life is good <3




Vaikka helsinki on kiva kaupunki, niii oma koti kullan kallis. Good to be home <3
Vielä tasan kaksi viikkoa niin täytän 18! vitsi kun aika menee nopeeta! En voi uskoa että mäkin oon kohta täysi-ikäinen. 
Anyway tähän loppuun vielä pari kuvaa kuluneelta viikolta 





Ilmeisesti Valo ei halunnut olla mun kanssa kuvassa, ja se näyttää siltä niinkun sillä ei olisi korvia ollenkaan... 

Xoxo, 
       Hillaaa