October's favourites

Heippa!

Nyt ois taas aika esitellä pari lokakuun suosikkijuttua!

Syksyssä on mun mielestä ehdottomasti ihaninta se, kun käpertyy illalla viltin mutkaan katotmaan elokuvia kynttilöiden palaessa, joten tän kuun suosikkeihin lukeutuu kynttilät. 



Oon erityisesti rakastunu tollasiin isoihin tuoksukynttilöihin ja oon ottanu vähä varaslähtöä jouluun ja valitsin kaikkia ihania jouluisen tuoksuisia kynttilöitä Ikean jouluosastolta noin 2-3euroa kappale. 

Kauneustuotteista oon valinnut esittelyyn kolme Oriflamen tuotetta. 


1. Oriflame, ecobeauty shower gel


2. Oriflame, ecobeauty hand cream


Nää molemmat tuotteet on tosi ihania. Kevyt ja raikas tuoksu virkistää kivasti ja tykkään myös siitä että noi molemmat on Reilun Kaupan tuotteita. Suosittelen kyselemään hintaa ja tilaamaan näitä.
Voit käydä lukemassa enemmän tietoa eco-kosmetiikasta ja reilusta kaupasta osoitteista :

3. Oriflame, Feet Up Overnight moisturising foot cream


Tää on ollu mulla jo jonkun kaksi kuukautta käytössä ja tykkään tosi paljon. Jaloissa on tosi kiva ja pehmeä olo aamulla kun herää ja imeytyy tosi nopeesti, eli ei tarvitse odotella kauaa että voi mennä nukkumaan tai laittaa sukat jalkaan. Suosittelen tilaamaan tämänkin. 


See you next time, 
 xoxo, 
      Hillaaa