KauneusKeskiviikko

Hey Sweethearts!

Tänään korkataan KauneusKeskiviikko ja esittelen pari lempparikauneusjuttua viimeajoilta.
Pitemmittä puheitta, here we go! ->


Victoria's Secretin Mango Temptation Body Mist. Sain tän Selinalta tuliaisiksi Italiasta kun neiti siellä keväällä kävi, ja oon siis aivan rakastunut tähän tuoksuun. Toosi kesänen ja ihanan kevyt ja makea. NAM. Tästä linkistä pääset tilailemaan omat Victoria's Secretin tuoksut Nordicfeelistä :) 


The Body Shopin Tea Tree Skin Clearing Lotion. Mun hassu iho ei oikein tykkää melkein mistään voiteista mutta tää on sopinut mulle tosi hyvin ja tykkään ton tuoksusta tosi paljon. Ton sarjan tuotteet sopii erityisesti iholle johon tulee helposti aknea, finnejä tai on muuten epäpuhdas. :) 
Ps. tällä hetkellä verkkokaupassa ilmainen toimitus ilman ostorajaa ;) 


Rimmel London Wake Me Up Foundation, mulla on sävy 200 Soft Baige, joka matchaa mun itseruskettavaan hyvin, muuten sävy on mulle ihan liian tumma niin käytän vaaleinta sävyä tai jotain muuta. Tää on mun yks ihan all time favourite, varsinkin kesäisin! Talvisin tää on vähän liian kimaltava ehkä.. 
L'oreal Paris Nude Magique CC Cream, tääkin on mulle ilman itseruskettavaa hieman liian tumma, koska oon niin kauhean vaalea muuten, mutta muuten himo hyvä kevyt meikki, varsinkin jos on good skin day, haha!

Mitkä on teidän kauneuslemppareita? :)

Xoxo,
Hillaaa