MotivaatioMaanatai... vai sittenkin MietintäMaanantai?

Hey Sweethearts!

Tänä maanantaina ajattelin motivoinnin sijasta mietiskellä. Rupesin mietiskelemään asioita mistä oon ilonen tällä hetkellä ja mistä oon kiitollinen. En ehkä tarpeeks usein sano niitä ääneen, mutta nyt ajattelin kuitenkin sen tehdä :)

- Oma ihana pikkuinen koti, jossa saan olla ihan oma itseni ja ihan niin rumana kun ikinä keksinkään :) haha!

- Vanhemmat, jotka tekevät mun eteen enemmän kun tarpeeksi ja ovat aina mun tukena. Oon tosi kiitollinen että mummy ja daddy jaksaa mua aina vaan <3

- Sisko ja veli, joiden kanssa saan jakaa nämä ihanat vanhemmat, ja joiden kanssa oon saanut kasvaa. 

- Kaverit, jotka jaksaa kuunnella mun huolia aina vaan, ja joita mä saan vuorostani auttaa ja kuunnella kun on hankalaa. Rakastan kuunnella ja auttaa toisia. 

- Siitä, ettei tarvii nähdä nälkää....

- Siitä, että alan olla jo oma itseni, vaikeiden taisteluiden jälkeen!



Noi on aika sellasia basic juttuja, mistä oon kiitollinen ja onnellinen joka päivä, mutta jokasessa, kuukaudessa, viikossa ja päivässä on jotain mistä oon ilonen, ja ajattelin kertoa vähän sellasiakin asioita, joista oon ollut ilonen viime aikoina :)

- Söin aamupalaksi pähkinöitä, nam!

- Ei oo ollut kiire sängystä mihinkään aamuisin... Osaan olla kunnon laiskimus jos sille päälle satun!

- Yks päivä kaupan kassalla oleva kassamies kysyi miten mun päivä on mennyt! Tuli tosi kiva olo:) 

- Sain siivottua koko asuntoni, ja vaatehuoneen!

- Oon nähnyt ihania ystäviä viime aikoina, ja tänäänkin saan kainalooni yhden ihanuuden seinäjoelta <3

- Facetime-puheluherätys Ellalta, joka on tällä hetkellä tsekissä! 

- Koulupaikka!

- Mun parvekkeelta näkee lentokoneita, tykkään istuskella siinä ja kattoo varsinkin illalla, kun on vähän tummempi taivas kun lentokoneet menee ja tulee. 

tän kuvan ottohetkellä lauloin airplanesia, koska se on mun lempparibiisi !


Mistä sä oot onnellinen ja kiitollinen? :)

Xoxo,
    Hillaaa