MotivaatioMaanantai

Hey Sweerhearts!

Hyvää hieman harmaata maanantaita!
MotivaatioMaanantain tarkoitus on nimensä mukaan motivoida, mun kohdalla terveellisempään elämään, ruokavalioon, mutta myös motivoida jaksamaan ja vahvistumaan todella rankan alkuvuoden jälkeen, josta varmasti tulee kerrottua enemmän kunhan löytyy hyvä kohta. 
Tänä maanantaina kuitenkin haluisin motivoida itseäni ja lukijoita syömään tervellisemmin. 
Oon siis kasvissyöjä, enkä enää syö edes kalaa, ja oon toosi innoissani kokeilemaan kaikkia uusia hyviä kasvisruokia. Niitä saa mulle ehdotella myös kommentteihin tai vaikka sähköpostilla, tai miten ikinä haluatkaan. :) Oon tosi kova herkkusuu. En syö niinkään karkkia tai muutakaan kamalan makeaa paljoa, mutta sipsit... Oon aina tykännyt sipseistä ja ne on mulle pieni sellanen guilty pleasure. Niitä on tullut syötyä hieman liikaa tän vuoden aikana ( Huom! joka päivä joitakin rankimpia alkuvuoden viikkoja lukuunottamatta)
Arvostan tosi maljon mun kehoa ja haluan että sekin voi hyvin. Jos keho ja aivot eivät saa tarvitsemiansa ravintoaineita, niin kaikki menee sekaisi, opin sen vähän kantapään kautta...
Pyrin siis vähentämään epäterveelisten sipsien ja muiden herkkujen syöntiä niin, että niitä tulisi syötyä vain kerran viikossa, eikä toisinpäin, että yhtenä päivänä en syö. Pyrin myös syömään enemmän kunnon ruokaa hyvillä ravintoaineilla säännöllisesti joka päivä. Aterioiden välistä jättäminen ei ole hyvä asia, eikä siitä seuraa mitään hyvää. Tämänkin opin virheiden kautta. 
Miltäs tämä kuulostaa? Onko joku mukana tässä mun kanssa? Let me know! :)




Voii oispa ulkona lämmin, rakastan kävellä paljain jaloin jos maa on lämmin, ahh!

Xoxo,
    Hillaaa