SuosikkiSunnuntai part.2

Hey Sweethearts!

Tänään suosikkisunnuntaissa kerron mun lemppari appit puhelimeen!
Kuten varmasti moni muukin nuori, ja miksei vanhempikin, viettää paljon aikaa puhelimella. Mä ainakin, ja ne jotka mut tuntee, niin tietää että puhelin on mun näkökentässä melkeinpä koko ajan. Se ei oo ehkä ihan hyvä juttu... Tässäpä siis lista mun lemppari appseist!


1.WhatsApp - Tarviiko sen suurempaa selitystä? Melkeinpä kaikki viestit lähetän whatsappissa jos vaan on mahdollista. 


2.Snapchat - Oon aivan koukussa snäppiin, joka päivä tulee lähetettyä monia snäppejä ja laitettua jotain kivaa My Storyyn. ( lisäilkää vapaasti hillatuulia ) :) 


3.Instagram - Ihan huikee! Joka päivä tulee selattua monta monta mooonta kertaa, ja aika usein kuviakin lisäilen, joten kannattaa sielläkin mennä seurailemaan! ( hillatuulia) 

4. Spotify - Missä ikinä oon, siellä on myös musiikki. Kuuntelen musiikkia koko ajan, olin sitten kotona, autossa, kaupungilla, kaupassa yms.. 

5. We Heart It - Voisin selata tätä monia tunteja putkeen ja tykkäillä kaikesta! Mulle we <3 it on pientä terapiaa, sieltä löytyy aina omaa fiilistä kuvaavia kuvia. haha! Mua voi itseasiassa seurata sielläkin ja nähdä mistä kuvista tykkään. ( Hillatuulia)

Mitkä on teidän viisi lempparia? :) Let me know !

Xoxo,
    Hillaaa