2015 news

Heippa pitkästä aikaa!

2014 oli yks mun elämän parhaista vuosista. Sain paljon uusia ystäviä, keräsin paljon ihania muistoja, pidin hauskaa, olin surullinen, olin iloinen, mutta ennen kaikkea ylitin itseni monessa asiassa. Sen lisäksi että oon muuttunu vuoden aikana paljon niin oon myös kasvanu ihmisenä. Muutin parhaan ystävän kanssa asumaan yhteen. Hitto kun se olikin hauskaa! Nauru täytti joka päivä yhteisen asunnon ja hauskaa tuli pidettyä enemmän kun tarpeeksi. En kadu muuttoa hetkeäkään. Sai ottaa vastuun kaikesta. Toista tuettiin kaikessa ja istuttiin öitä juttelemassa kunnes asiat oli kunnossa, mutta tällä hetkellä täytyy ajatella itseään.  Vaikka ystävän kanssa oli ihana muuttaa asumaan, niin elämämässä tapahtuu kaikkea ja asiat muuttuu ja nyt oon tehnyt taas elämää muuttavan päätöksen, ja muutan helsinkiin. 
Oman pään sisällä olevat asiat alkoi kasvaa aina vaan suuremmiksi ja suuremmiksi ja sana ''perhe'' rupesi kuulostamaan aina vaan ihanammalta. Tarviin perheen lähelle.
Mun perhe on täynnä hassuja ihmisiä ja kaksi vielä pöhkömpää koiraa, enkä vaihtais niitä mihinkään. Oon tehny virheitä ja en oo aina kohdellut heitä niin kivasti mutta kun asuu hetken yksin toisessa kaupungissa kaukana kaikista, oli se "kaukana" sitten Helsinki tai Seinäjoki, niin oppii arvostamaan sitä yhteistä aikaa eri tavalla kuin sillon kun asuttiin kaikki viisi sekopäätä samassa talossa. Haluun pyytää anteeksi mun perheeltä sitä, millanen bitch teille olin. Love you all ❤️
Ja mitä kaverisuhteisiin tulee, niin oon tosi pahoillani ja pyydän anteeksi jos oon jollekin saanut olon että mulla ei oo aikaa tai kiinnostusta, mutta tosiasia on se, että haluaisin olla kaikkien kanssa, mutta nyt.... Nyt mun on keskityttävä itseeni ja saada omat asiat kuntoon. Haluan olla jokaisen tukena ja auttaa ja teenkin sen parhaani mukaan, mutta jos se ei oo tarpeeksi, niin oon pahoillani.
Tän helmikuun ajan asustelen vielä Tampereella mutta sitten on aika muuttaa maisemaa. Hello Helsinki.
Muutaman kuvan kera palaillaan kuulumisiin! :)

Ps. Ask.fm/hillatuulia








xoxo,
  hillaaa