25 facts about me

Moikka !

Tein joskus kaks vuotta sitten viimeks faktapostauksen itestäni ja ajattelin että nyt ois korkea aika päivittää vähän tilannetta. 

1.Oon 19v
2. Asun tällä hetkellä Tampereella, mutta ens kuusta lähtien asun Helsingissä.
3. Asuin puoli vuotta ystävän kanssa, joka oli yksi hauskimmista kokemuksista mun elämässä.


4. Harrastin balettia ja kaikkea muuta tanssia 13 vuotta, mutta en harrasta enää.
5. Meillä on kaks koiraa, Wonka ja Valo <3

6. En juo alkoholia, ja jos joskus juon, niin en kuitenkaan enää känniin asti juo :) Käyn ja oon aina käynyt baarissa kuitenkin usein. 
7. Tykkään valokuvaamisesta. En ehkä luontokuvien ottamisesta, mutta ihmisistä ja sellasesta.
8. Kuuntelen paljon musiikkia, ja osaan yhtäkkiä randomeimpien biisien sanat ulkoa. 
9. Saatan aluksi vaikuttaa ujolta, mutta en sitä todellakaan ole kun mut paremmin tuntee. 
10. En tykkää olla yksin, paitsi jos mulla on sellanen olo että haluan yksin pohtia asioita. 
11. Oon 153cm pitkä... tai lyhyt
12. En pysty oleen kauaa ilman kännykkää. Oon ihan hukassa ilman sitä. :D 
13. Rakastan kattoa tähtiä ja laskeutuvia ja nousevia lentokoneita pimeellä taivaalla. Ne rauhottaa mua ja saa niin hyvälle mielelle. 
14. Mun lempparibiisi onkin B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams


15. Tykkään valvoo myöhään, vaikka se ei viisasta olekkaan
16. Jos pitää valita karkkien ja sipsien väliltä, niin sipsit vie voiton. 
17. Kun puhun, saatan tehä suulla huomaamattani sellasen pienen naksutusäänen:D hankala selittää, mutta jotkut kaverit tietää mistä puhun
18. Jos oon hyvällä päällä, nauran paljon ja kaikelle.
19. Oon tosi äkänen jos mulla on nälkä.
20. Lemppariväri on pinkki :)
21. Rakastan meikkaamista, Varsinkin jos saan meikata jonkun muun kuin itseni :)
22. Mulla on monta hyvää ystävää ja rakastan jokaista todella paljon. <3
23. Ajattelen liikaa asioita, ja ahdistun kaikesta. (ahdistus ja paniikkihäiriö) Itken helposti myös.
24. Jos jään koukkuun johonkin tv-sarjaan, niin katson sitten kaikki kaudet ja jaksot putkeen, ilman unta.
25. Mun lempiqoute on:




xoxo,
      Hillaaa