February Favourites 2015

Heipsu !

Aattelin tänään esitellä teille mun helmikuun lempparijuttuja. Keräsin tähän myös vähän sellasia kestosuosikkeja joita oon käyttänyt ja rakastanut jo pitemmän aikaa. Lets get started!

Kuten ihmiset jotka mut tuntee, niin tietää että rakastan kaikkia huulipunia ja huulikiiltoja tosi paljon, ja mulla on aina huulirasva mukana, minne ikinä meenkään, joten alotan huulijutuilla. 



Baby lips n. 4€ / löytyy melkein jokaisesta tavallisesta kaupasta. Itse ostin noi sokokselta. Mulla oli noita vielä kolmaskin, mutta se on tässä matkustelun keskellä päässyt katoamaan :/ Mutta anyways, rakastan tota punasta Cherry Me:tä tosi paljon. Helposti väriä ja kosteutta! Eikä Rescue + Mentholkaan sen huonompi ole. Nää on mulla ollut jo jonkun aikaa eli ei ihan pelkästään helmikuun lemppareita ole :)


Eos Starwberry Sorbet n.10€. Tääkin on mulla jo hetken ollut mutta kadotin sen hetkeksi melkein heti kun olin sen saanut käsiini, joten vähän uutena löytönä löysin sen muuton keskellä. Tässä on tosi söpön pakkauksen lisäksi tosi ihana tuoksu, ja pehmeät huulet on taattu :) 


Mummolta joululahjaksi saatu Oriflamen Tender Care -hoitovoide n.10€. Voidaan käyttää niin huulille, kynsinauhoille ja muihin ihon kohtiin mitkä tarvii erikoishoitoa. Tykkään tästä ihan himona! Tilaa täältä omasi :)


Ostin tän Cliniquen long last glosswearin joskus vuosi sitten ja vieläkin se on suosikkien joukossa. En oo varma saako tota täysin samaa väriä vielä ( 14 Cabana Crush )


Chanel Rouge Allure Lip Gloss ( sävy 69 Marveille ). Löydä oma Chanel Lip Gloss täältä :)

Mulla kuivuu aina kädet kylmällä säällä ihan himona! Ne on ihan täynnä pieniä haavoja ja on muutenkin ihan kauheen näköset jos en rasvaa niitä tarpeeksi ja oon nyt ihan hulluna tähän mummolta myöskin joululahjaksi saatuun Oriflamen Oasis Warm Sunset Hand Cream


Ja tietysti tää all time favourite The Body Shopin Satsuma Shower Gel! Toi tuoksuu niin hyvältä, että voisin uida siinä koko päivän enkä kyllästyis. Aina ku olin käyny suihkussa ja käyttänyt tota niin Katya sanoi että koko talo täyttyi ton tuoksusta sellain hyvällä tavalla. Ton tuoksu on niin raikas ja virkistävä ja tuntuu iholla niin hyvältä. Kuten kuvasta näkyy, niin sitä on tullut käytettyä :D


Sitten tän alkuvuoden lemppari ripsiväri on ehdottomasti tämä. Maybelline The Colossal Go Extreme Volume Express Leather Black


Tykkään ton harjasta tosi paljon, Unohdin ottaa siitä kuvan mutta, se on sellanen pehmeä ja iso. En tykkää kauheesti niistä muovisista harjoista, joten toi on ihan perfect ! 


Sain kesällä Kasperilta tän ihanan hajuveden, joka on melkein jo loppuun kulutettu. Pitäis varmaan ostaa uus mutta siis Ralph Lauren Big Pony Women 2 .


Mulla ei oikein oo aamusin nälkä, eikä oikein muutenkaan, mutta tollasen kun aamupalaksi syö tai vaikka päivällä välipalaks tai jotain niin pysyy nälkä loitolla ja jaksaa tehä kaikenlaista :) Oon kaikista huonoin syömään aamupalaa. Oon viime vuosina vaan syönyt jotain pari palaa suklaata tai jotain muuta sellasta huonoa niin nyt oon vähän ottaut niskasta kiinni ja huomaan jaksamisessa eron kyllä :) 

Ja illalla tykkään juoda tätä Jogi Tean Bedtime teetä. Sen lisäks että toi rentouttaa ja auttaa saamaan unen, niin se on tosi terveellistä ja niiin hyvää! 



Huhhuh siinä oli helmikuun ja all time favouritseja ! 

Hyvää yötä & kauniita unia!<3

Xoxo,
       Hillaaa