I guess Im a shopaholic..

Mooi !

Tänään aattelin kerätä kaiken mitä oon tässä viimepäivien aikana ostanut ja näyttää teille:) soo here we go ! 

 Hollister




 Body mist 14€ / Housut alennuksesta n. 20€ / Crop Top n. 20€
Siirry Hollisterin sivuille tästä

Parfyymi.fi




Hello Darling n.12€ / Starwberries&Champagne body lotion n.9€  ja Body mist n. 12€

Oon aivan rakastunut noihin kaikkiin tuoksuihin mutta ehkä oma lemppari on kuitenkin toi Hello Darling. ah <3

Nää seuraavat jutut ostin ihan kaupasta mutta niitä pääset tilailemaan täältä :) 

Shamppoo n. 12€ / Hoitoaine n. 14€

Noi tuoksuu niin hyvältä! Joka kerta kun pesen mun hiuksia noilla, niin musta tuntuu ihan että oisin jossain hawaijilla. Mun mielestä noi tuoksuu ihan joltain ananakselta tai joltain sellaselta ihanalta makeelta ja kaiken sen lisäksi mun hiukset ainakin tykkää noista! Ne on huomattavasti pehmeemmät ja paremmassa kunnossa:) 

Zalando


Converse koko 33, n. 40€


Feel unique


Zoella Creamy Madly Dreamy body lotion n. 7€ / Zoella Soak Opera shower cream n. 7€

Päätin viimein rohkaistua ja tilata mun ehdottomasti lempparibloggaajan suunnittelemat ihanuudet, ja en kadu mitään. Ensinäkin, noi tuoksuu niin hyvältä, tosi sellanen raikas sama tuoksu molemmissa ja ne tuntuu niin ihanalta iholla! Suosittelen näitten tilaamista!

Viimeiseksi mutta ei todellakaan vähäisemmäksi, kävin eilen matkalla Tampereelta Helsinkiin pyörähtämässä Ideaparkin New Yorkerissa ja eihän sieltä voinut tyhjin käsin lähteä... 


 Nahkaleggingsit alennuksesta n.7€

Yöhousut n.3€


Vaaleanpunaiset unelmahöntsyt n.10€


Ainiin, tästä pääset mun ask.fm:ään. Mun tekemisiä voi myös seurailla snapchatissä ( hillatuulia) ja instagramissa ( hillatuulia) 

Xoxo,
        Hillaaa