answers !

Mooi !

Nyt vastaan teidän laittamiin kysymyksiin ! jee :)

Anonyymi: 
 Missä päin tamperetta asut :)? - Kalevassa asustelen:)

Anonyymi:
Onko sun vanhemmat eronnu?=/ ja onko tolla sun kaverilla 2 mopoautoo?=D - Ei ole eronnu=) asuu vaan erillään ku isi muutti työn perässä helsinkiin niin äiti sitten halus muuttaa tampereelle opiskelemaan.  Matildalla on toi oranssi mauto huoltojen ajan mutta muuten sitä näkee vaaleensinisellä chatenetillä liikenteessä:)

Anonyymi:
Lähimmät poikapuoliset kaveri? - No mulla on aika paljo poikia kavereina enkä tiiä oikein ketkä niistä olis läheisimpiä ! ;o
Lempiruokas? - Äitin tekemä tonnikalapasta:) ja kyllä se mäkkäriruoka ja pizzaki on iha jees!
Harrastatko jotain nyt siel tampereel? - En tällä hetkellä. Kyllä mä lenkillä käyn ja tällein mut en vakituisesti:)

Anonyymi: 
Jos vastustit muuttoa tampereelle, mikset jäänyt omaan kämppään seinäjoelle? Oot kuitenkin lukioikäinen vai? - Oon joo lukioikänen mutta äiti ei antanu mut muuttaa yksin vielä ku kuitenki oon alaikänen ja meillä oli vähän luottamusongelmia...=( 

Anonyymi:
Harrastatko jotain? jos niin mitä? - En tällä hetkellä harrasta muutaku lenkkeilyä=)
Ootko hyvä koulussa? - En oikein, voisin olla paljo parempikin...
Millanen oot luonteeltas? - Ää oon huono tälläsissä kysymyksissä.. Mutta oon aika avoin ja yritän olla kaikille ystävällinen.Oon luotettava ja pyrin olemaan ilonen ja mukava. Nauran paljo ja muhun on helppo tutustua. Jos suutun niin saatan sanoo aika pahasti vaikka en sitä tarkottaiskaan. En oo pitkävihanen enkä suutu pienistä asioista. =)
Mitkä on sun lempivaatteita? - Tykkään kaikista tiukoista farkuista ja kivoista topeista! Tykkään aika värikkäistä vaatteista ja mun tyyli vaihtelee päivittäin:) 
Mikä on sun lempivuodenaika? - Kesä! Tai oikeestaan ihaninta on loppukevät ja alkukesä:) 
Minkä luonteisista ihmisistä pidät? - Sellasista joihin voi luottaa ja jotka on itekki aika avoimia ja ystävällisiä kaikille. Sellasista jotka ei valita joka asiasta ja jotka nauraa tosi paljo ja joiden kanssa on rento olla:)

Anonyymi:
Mitä harrastat/harrastit ennen ku muutit? - Balettia, jazztanssia ja breakdancea
Kenen kans? - mitä kenen kans?:o
Mis päin tamperetta punkkaat? - Kalevassa!
Mikä iphone sul on? - iPhone 4s :) 
Ketä kavereita on muita ku toi matilda? - Vaikka ketä! Eiköhän niitä tässä blogin puolella tule esiintymään monesti:) 
Lempiruoka? - Tuolla ylhäällä se mainittiin eli äidin tekemä tonnikalapasta ja mäkkäriruoka ja pizza=)
Lempikauppa? - Stockmann ehdottomasti=) 
Lempikaupunki? - Los Angeles vaikka en siel ookkaan vielä käynyt:) 
Mis koulus olit ja mihin kouluun nyt meet? - Olin seinäjoen lukiossa ja nyt haen tammerkosken lukioon=)
Tunnekko tampereelta ketään? - Een vielä ainakaan tunne:( 

Anonyymi: 
Ookko menossa Bieberin keikalle, ku haluut kerta nähä sen? :-) - Ainakin haluisin kovasti mennä ja yritän jotenki saada itseni sisään ! =) 

Iso kiitos kaikille kysymyksistä! Oli oikein ilo vastailla=) 
Eilisessä postauksessa unohdin mainita että nyt viimein on mun kaikki tavarat tuotu seinäjoelta tänne ja tää alkaa näyttää jo huoneelta =) Tietysti on vielä paljo tavaroita hujan hajan ja epämääräsiä laatikoita löytyy mutta yritän saada tehtyä huonepostauksen tässä piakkoin ja tuoda luolani julki ! :) 

Täs ilman meikkii ! 

Tänään oon ollu tosi laiska ja oon vaan kattonu elokuvia ja dataillu. No okei kävin mä lenkilläki mutta sitte justiin ku sain otettuu ensimmäisen juoksuaskeleen nii alko sataa vettä. No en jaksanu enää kääntyy vaan juoksin sitten sateessa. Oli itseasissa ihan kivaa vaikka en tiiä kuinka järkevää oli mennä juoksemaan ku mulla on ollu jalassa jänne ihan sikakipee täs pari päivää mut meninpä silti...... 

Ehdotelkaas mulle mimmosen postauksen tekisin huonepostauksen jälkeen ! Ideoita voit laittaa edelleen kommenttipaikkaan =)











Pusui !

- Hillaaa