Everything is gonna be alright

Moiksu ! 

Jee, tänään meen Seinäjoelle koska mul on hammaslääkäri ja pitää hakea vielä tavaroita vanhasta kodista. Mennään äitin ja isin kanssa pakettiautolla kolmestaan sinne. Mä jään yöksi sinne sitten Natalialle ja toivottavasti nään myös paljo muitaki kavereita ! : ) Saa soitella ! 
Tampereella on aika harmaa aamu tänään. Tais tossa sataaki hetken. Missä okein on kesä? Tänä kesänä on varmaan viikon ollu aurinkoista ja muuten sitte onki satanu vettä tai ollu muuten kamala sää ... =( 


En tiiä kuinka pääsen tänään illemmalla postailemaan mutta viimestään sitten huomenna illalla tulee taas kunnon postaus sitten:) Jotkut saattaa pitää mua tyhmänä ku sanon että mulla on ikävä Seinäjokee ja musta on kiva mennä käymään sielä...=) 



Kysymyksiä voi edelleen laittaa kommenttiboksiin ja toivonkin että mahdollisimman moni jättäis kysymyksiä mulle ! =) 
Mutta mun on nyt aivan pakko lähtee nyt pois koneelta ja mennä pakkailemaan! 


- Hillaaa