Dance until you die.

Heipsu ! 

Noin vaan on viikko täällä Tampereella hurahtanu ! Kaikkeahan tässä on kerenny tapahtua ja tuntuu että tää on menny tosi hitaasti. Toivottavasti sitten kun elämä alkaa rullata kunnolla niin aika menis kans nopeempaa... 
Tampereella on ollu aika sateista mut onneks sitä aurinkoaki on näkyny vähäsen ! Voi ku haluisin että olis koko ajan tosi kaunista, lämmintä ja aurinko paistais... Ei väkipakolla... 



Rupesin kattomaan eilen illalla yle areenasta Tanssiakatemia nimistä tv-sarjaa. Pääset kattomaan sitä tästä ! Oon kattonu sitä aikasemminki  ja oli kyllä mukava kattoa uudestaan. Tuli heti semmonen olo et ois kiva taas tanssia. Oon siis ite harrastanu balettia 13 vuotta, mutta tää viimenen vuosi on ollu vähä hankala ku mulla tulehtu jalat niin on jääny treenaus vähä vähemmälle mut toivottavasti vielä joskus pääsen jatkamaan. Tosin en tiiä haluanko täällä Tampereella mennä balettiin. Meillä oli Seinäjoella niin ihana ryhmä ja ihania ihmisiä että ei mitään rajaa. 



Mulla on jotenki tosi yksinäistä. Asun kaupungissa, josta en tunne ketään ja en oikein edes tiä miten tutustuisin kehenkään yksin. Ja koulujenki alkuun on vielä pitkä matka.. Pitääkö tässä istua päivät yksin?  Huomenna kuitenkin saan Natan tänne seuraksi vähäksi aikaa! =) Mulla olis Seinäjoella niin paljon kavereita ja harmittaa paljo kun kaikki ne ei vois olla täällä mun luona. Miss you all ♥ !



JA EDELLEEN NIITÄ KYSYMYKSIÄ VOI LAITTAA KOMMENTTEIHIN =) ! 
Olis kiva saada kunnon kysymyspostaus aikaseksi(= 


- Hillaaa