Miles can't separate two hearts that really care

Heippa ! 

Toine päivä tääl Tampereella lähti ihan hyvin käyntiin. Ensi oli aika harmaata mun mielestä mutta nyt aurinkoki pääs vähän esille ! 


Oon viettäny pitkää aamua, eli oon hiipiny täälä itekseni teekupin kanssa jättisuuressa t-paidassa hiukset sekasin ilman meikkiä ja dataillu. Päässä on ihan sikana ajatuksii siitä, miten mua pelottaa et Seinäjoella mut unohdetaan ja mua ei halutakkaan enää nähä:( Toivottavasti niin ei sit käy !



Tääl on tosi rasittavaa tehä jotain ruokaa ku ei meinaa löytää keittiöstäkää mitää tavaroitakaan. Tein tossa justiin nuggetteja itelleni ja tuli tosi kova ikävä Matildaa ku sen kanssa me aina syötiin niitä. Tuntu tosi oudolta ku kukaan ei ollu sieppaamas montaa nuggettii mun lautaselta ku vähä selkää käänsi. =( Nuggetit on oikein kunnon sururuokaa, samoin sipsit. Musta tulee varmaan tosi pullee ku asun täälä. Pitää murehtia niin paljo ja sitte ku murehtii nii pitää syödä jotain. Voivoi:( 



Muutenki on nyt tosi kova ikävä kavereita ! En siis tunne Tampereelta vielä ketään, joten päivät on aika yksinäisiä... Mutta ehkä niitä kavereitaki tulee viimestään sit ku koulut alkaa ja silleein:) Haen Tammerkosken lukioon, joka on ihan lähellä meidän kotia. Pitää vaan toivoa että sitten kans pääsen sinne ku mulla on aika huono keskiarvo.. =( Yritän tosissani parantaa sitä mutta ei se oikein oo onnistunut.. 





Sain siinä sit kunnon vaatteetki päälle ja rupesin kuvailemaan, mutta eiköhän kuvat kerro enemmän ku tuhat sanaa joten :) 





Niiin ja tosiaan. Ajattelin tehä kysymyspostauksen ens viikolla että ASIALLISIA kysymyksiä voi laittaa tän viikon ajan kommentteihin ja keräilen niitä sieltä sitten ja pyrin vastaamaan avoimesti ja rehellisesti joka kysymykseen, joten eikun kyselemään !  =) 



Palaillaan taas! 

-Hillaaa