One day, maybe we'll meet again.

Heippa taas !

Nyt on sitten "kotiuduttu" tänne Tampereelle tuolta Seinäjoelta. Oli kyllä mukava käydä sielä. Lähettiin aamulla äitin ja isin kanssa köristelemään sinne pakettiautolla ku piti hakee vielä tavaroita. Kerettiin justiin sopivasti mun hammaslääkärille. Sieltä kun selvisin niin mentiin sitte syömään piikkiin. 
Illemmalla menin kaupungille ja näin sielä Ellaa ja Emmiä pitkästä aikaa. Istuttiin juttelemassa ja syömässä karkkia:) Tui ! Näitten neitien jälkeen menin kaupunkiin ja näin siinä vilaukselta Kristiania ja kumppaneita. Sitten mun kyyti tuli siihen kaupungille ja mentiiin Selinan kanssa Kiralle. :) 


Olin Kiralla yötä ja heräiltiin aika aikasin kun Kira lähti tänään riparille niin piti keretä sitten bussin. :) Menin sitten ite kotiin pakkailemaan vielä loppuja tavaroita ja chillailin sielä sitten hetken yksin, kunnes Natalia tuli mun seuraks sinne. Juteltiin ja muisteltiin kaikkia hassuja juttuja mitä ollaan tehty yhessä. Pakko sanoa et kamala ikävä tulee ! 


Sitten Kristian tuli hakemaan mut kaupunkiin ja ajeltiin siinä hetki ja juteltiin mukavia. Sitte mun olikin aika mennä junaan. :(  Harmitti kovasti ku en kerenny nähä kaikkia keitä olisin halunnu mutta ens kerral sitten ! :) 
Heti ku pääsin junaan niin rupes itkettään tosi paljon ku tajusin kuinka ihania mun kaverit onkaan enkä haluu menettää yhtäkään niistä. Tais siinä hiljalleen pari kyyneltäki poskelle vierähtää. Onneks olin yksin siinä vaunussa niin ei se haitannu. 



Vieläki on sellanen haikee olo ja toivon et ei tarvis muuttaa mihinkään. Joudun luopumaan niin paljo kaikesta kivasta ja ihanasta. =( 

Love is like a lovesong, it makes you smile, it makes you cry. It makes you happy, it makes you sad. 



Mutta toisaaltaan, uskon siihen et kaikki on loppupeleis hyvin ja asioilla on tapana järjestyä, ennemmin tai myöhemmin. Vaikka haluisinki et kaikki ois ennallaan ja saisin olla kotona niin ehkä tää on ihan kiva seikkailu varustettuna kovalla ikävällä ja kaipauksella. 

Mutta vielä on aikaa laittaa kysymyksiä mulle kommentteihin ! Laittakaapa jokanen jokunen kysymys !  niihin on niin kiva vastailla.:) Muutenki multa saa aina kysyä jotain jos jäi vaivaamaan. =) 


pusipusi ! 

- Hillaaa