Keep calm & carry on!

Helloo !

Kävin tänään vähä kiertelees Tampereella. Kiertelin kaupungilla ja tarttu siinä mukaan iphonen suojakuori, meikkivoide ja kasvonaamio. :) Aamulla, tai no päivällä oli tosi lämmin ja aurinko paisto ihanasti mut sitten ku pääsin kotiin niin rupes aika pian satamaan vettä. Onneks nyt on taas selkeetä ! Miksei vaan vois olla tosi kaunis sää koko ajan ku kerran on kesä. Miks pitää sataa vettä joka välissä...? =( 



Eilen illalla masennuksissa ja ikävöiden ihmisiä päätin sitten kattoa jonkun rentouttavan elokuvan ja katoin aivan ihanan piirretyn Robin Hoodin ! Voi että se oli söpö ja suloinen ! En ookkaan pitkään aikaan kattonu mitään piirrettyjä niin oli tosi kiva kattoo =) aw! 


Saan ens viikolla tänne Tampereelle kylään Natalian ! Meille tulee varmaan ihan älyttömän kivaa ja sillee ! Saa nähä mitä hullua keksitäänkään;) 

Mulla on ihan kamala ikävä Matildaa ! Pitäis kestää viel kolme viikoo ilman sitä. Ihan kamalaa ku ollaan yleensä nähty joka päivä ja tehty aina jotain kivaa mut nyt sitte ku muutin nii en nääkkään sitä ja vielä nyt kun olis lomaa nii se on ulkomailla. :( ikävä !


En oo varmaan kertonu muuten itestäni tarpeeksi, joten ajattelin että nyt voisin vähän kertoa.. Oon siis vielä 16-vuotias, mutta täytän lokakuussa 17. Mun perheeseen kuuluu minä, äiti & isi, isosisko & isoveli ja kaksi pikkuista koiraa, Mun vanhemmat on edelleen yhdessä, ne vaan asuu eripaikoissa. Isi asuu Helsingissä ja äiti asuu mun ja mun isonsiskon Roosan kanssa Tampereella. Mun veli Topias asuu Seinäjoella omassa asunnossa. Perhe on mulle tosi tärkee, vaikka en sitä aina osotakkaan.




Mun parasystävä on Matilda. Me tutustuttiin tanssileirillä muutama vuosi sitten. Sen jälkeen ruvettiin juttelemaan facebookissa jotain ja sovittiin että nähään ja nähtiin ja sitte kävikin ilmi et asutaan melkein naapurissa ( kävelymatkaa siis jotain 100m..) ! Ruvettiin näkemään paljo ja siitä se sitten lähti. Tää neiti on yks luotettavimmista ihmisistä ja Matildan seurassa pystyy olemaan niin oma ittensä ku ikinä...


Mutta hei ! Niitä kysymyksiä voi vielä pari päivää laittaa ja kannattaakin laittaa ! :) Vastailen niihin ihan mielelläni :)


Kiitän ja kuittaan ! 

- Hillaaa