Lopulta me kaikki ollaan kultaa

Moikka murut ! 

 Anteeksi kamalasti tästä pienestä postaustauosta ! Mulla ei oikein oo ollu fiilistä tehä mitään, oon vaan ollu omissa oloissa ja kattonu 90210 tv-sarjaa netistä. ( Katso tästä ) Eli mulla on ollu aika tylsää ja sellasta. 
Täällä on ollu pari viimepäivää ihanan lämmin ja aurinkoista ! Tuntuu et kesä on kunnolla viimeinki tullu.. Harmittaa vaan ku tuntuu et en oo osannu nauttia siitä tarpeeks ku oon ollu yksin.. Enkä todellakaan oo sellasia ihmisiä jotka viihtyy yksin kauheen hyvin.. on se joskus mukavaa ja rentouttavaa mutta sitte jos sitä jatkuu monta viikkoa nii se on jo aika masentavaa. 


Masentavaa on myös nää lukuisat ilmotukset facebookissa miten nyt on sitte ostettu liput Justin Bieberin keikalle ! Mulla ei itellä oo siis vielä lippua mut haluisin kyllä niin kovasti päästä sinne. Harmittais tosi kovasti jos en pääsis sinne. :( 


Nyt on sitten _kaikki_ tavarat seinäjoelta poissa eikä avaimiakaan enää ole. Tosi haikeeta jotenkin... Aina iltasin tulee sellanen olo et mitä jos oisinki vielä seinäjoella? Mitä tekisin tällä hetkellä? Miten mun elämä olis muuttunu? Ehkä yksinäisyys ei tee mulle hyvää, masennan vaan itteäni sitte lisää oikein ajattelemalla asiaa. Mutta onneksi huomenna nään Selinaa pitkästä aikaa : ) Neiti tulee perheensä kanssa tampereelle ostoksille niin meen sitten moikkaamaan ! jee! 



Tämmönen oli ilmestyny tampereelle ! Ite en ikinä uskaltais mennä tohon ku vihaan ja pelkään korkeita paikkoja ja kaiken lisäksi mulla on ahtaanpaikankammo niin toi olis vähän liikaa... Toisaalta voishan sitä ittensä ylittää ja kokeilla olisko se niin kamalaa sitte kuitenkaan...



En saanu sitä huonepostausta vielä tehtyä mutta lupaan tehdä sen heti ku oon siivonnu huoneeni kunnolla.. Oliskohan huomenna aika koittaa uudella menestyksellä? :) 
Anyways palaillaan huomenna taas ! 

- Hillaaa